hero

Kees™ vertelt

Het online verhaal van begin tot eind

hero

Strategie

Er waren eens een bos en heel veel bomen. Strategie is een kwestie van de weg zien. Zijn de organisatiedoelstellingen helder? En of deze nu vastliggen in lijvige documenten, beschreven zijn in concrete plannen of rondzweven in de hoofden van onze contactpersonen: hier begint het. Als het nodig is, helpen we onze opdrachtgevers een handje door doelen op zo’n manier te verwoorden, dat we een vertaling kunnen maken naar middelen.

hero

Concept

Okee, we gaan iets maken. Voor wie, wat moeten ze ermee doen? Welke informatie moet worden gedeeld? Welk verhaal verteld? Hoe komt het over? De gereedschapskist van Kees™ zit vol met goed onderhouden tools. Data-analyse bijvoorbeeld. En customer journeys, user stories, persona’s en storytelling. Soms gebruiken we veel gereedschap, soms zijn we met grote stappen snel klaar, maar de conceptfase resulteert altijd in een interactie-ontwerp. 

hero

Grafisch

Tijd voor kleur, fonts en schermopbouw. We gaan van functie naar vorm. Over smaak valt te twisten, dus dat doen we dan ook. We gaan kritisch om met huisstijlen, met voorkeuren van opdrachtgevers en onszelf. Het doel en gebruiker heiligen de middelen. Als strak en functioneel moet, doen we geen toeters en bellen. Als het vet, cool, epic en swag mag, maken we meer herrie.

hero

Techniek

We kennen machtig veel techno-termen en we bezigen ze ook. Maar we zullen je er zo weinig mogelijk mee lastig vallen. Belangrijk is dat het werkt. En zaken waar je als opdrachtgever over moet beslissen, leggen we in in gewone mensentaal uit. Dat vinden we leuk om te doen omdat ons hart in de techniek zit.

hero

Content

Tekst en beeld vertellen het verhaal pas echt. Kees™ helpt met raad en daad, brieft fotografen en draagt ’s werelds beste tekstschrijvers aan. Plaatjes zoeken en streng meelezen doen we desgewenst ook. Tot iedereen, en vooral de gebruiker, nog lang en gelukkig leeft.